čtvrtek 3. prosince 2009

4. den

Dneska jsem od peti rano na nohou. Momentalne bude sest hodin a ja se teprve ted dostal na hotel. Rano ale bylo velmi zabavne, stravil jsem 4 hodiny v simulatoru, kdy na konci (sice fixed base (bez pohybu simulatoru)) jsem mel moznost si zaletet dva okruhy. Letiste LEBL (Barcelona), takze me z SkyEurope velmi dobre zname, draha 25L na vzlet a pritani. A dojmy z letadla? Je to raketa. Za par sekund od odlepeni je clovek v 2000 feetech a musi stahovat skoro na volnobeh, aby letel kyzenych 160 knotu (IAS).Ve vzduchu se skvele ovlada, clovek jen musi pri zmene konfigurace neustale trimovat. Na zemi je to pekne hnusne (ale myslim, ze castecne to je take simulatorem), kdy je problem udrzet letoun rovne. Druhy okruh jsem si zkusil raw data a jde to moc pekne. Pote jsem mel dalsi 4 hodiny EGPWS, CRM, TCAS a pote jsme se presunuli a pres 2 hodinky opakovali na zitrejsi test systemu ... suma sumarum nejakych 10 hodin plne pozornosti ...
Jdu opakovat na zitrejsi test a take simulator rano od sesti.
Pekny den!

1 komentář:

vashna řekl(a)...

tomu řikam intenzivní studium... ale asi všichni co sedime na zemi tiše závidíme... ENJOY IT i za nás!!