![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjP8XADG0izkZk_wDuGo05I1Kwg-cSgTpyXd9r97hHaO6sPK-8RX3IH0_xbTkorYjoRlVQSFVJHntDs_jbcMhJUPAruwvQ9_eAzJfmS90fJZlKe_aQP0n8xd31SDbk0hjuwlObP54N9jDs/s400/200606_prebrat_050.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg4H9ATqftlMZWttslc9clq6MWn69ObiNKuNlPlFsJuHl0IVj1YwNtzdPy6j40qNRveW1sXgrz0x6Fkb4fTYqMajwgp0H6X6hWuGBn7kjzJzlK5bG4pr3x9R6EJcsRjtMIiwR5foQy5R9A/s400/200606_prebrat_049.jpg)
Simulatory maji udajne pohyb ciste pres elektromotory, coz je udajne tissi a verohodnejsi nez plne hydraulicke nohy ... Jsou to nove simulatory, vyrobce z Kanady. Melo by to byt to nejlepsi, co se da na 737NG sehnat.
Vsechny simulatory jsou umisteny v jedne obrovske hale, ktera je uprostred rozdelena ridicimi kancelaremi/pocitaci, apod. na dva prostory, v kazdem je sest simulatoru. Krome 737-800 maji take A320ky, 767mu a Do328JET.
Žádné komentáře:
Okomentovat